Rött!

Datum: 2010-11-02 Klockan: 14:44:46 Antal kommentarer: 1
Är så äckligt nöjd med mitt hår! Bild får ni senare!

Imorgon ska jag träffa Emma så henne ska jag ta och ringa om en stund. Blir fika och lite annat.

På torsdag ska jag ju till Madde men sen ska hennes familj på bio på kvällen så då ska jag tydligen med och sen skulle dom skjutsa hem mig! På fredag har jag som sagt ingen aning om vad jag ska göra! På lördag ska jag iaf träffa BÄSTA LINDA! Så himla längesen jag träffat henne! Gaaaah! Haha. På söndag ska vi ju äta på min favoritresturang, mumma.

Nu ska jag beundra mitt hår! Tjingeling!

Vad läsarna tycker:
Postat av: Angelica

åh bild ja! antar att det är rött? :D awesomness, vi kan bilda klubb :D

2010-11-02 @ 20:17:56
URL: http://mataduvor.blogg.se/
Innan du kommenterar skulle det vara vänligt av dig att tänka på vad du skriver:

- Kränkande kommentar är bara löjligt.
Vill du påpeka någonting så ge konstruktiv kritik!

- "Rösta på mig i veckans blogg" eller "Ska vi följa varandra på bloglovin'" - kommentarer hatar jag.
Om jag inte vet vem du är eller NÅGONSIN läst din blogg, varför skulle jag då rösta på dig eller följa dig?

- Alla bilder och texter är det COPYRIGHT© på!
Vill du låna något utav det så är det bara att du säger till och att du skriver att det är JAG som tagit bilden eller skrivit texten!

Ha en bra dag, för det ska jag ha! ;)

Write something here:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0