Oh, du ljuva ångest

Datum: 2010-11-25 Klockan: 21:46:14 Antal kommentarer: 1
Oh, du ljuva ångest,
ännu en gång har du hittat hit
Du omfamnar mig
och kväver mig sakta
Jag försöker ignorera dig
men du vet hur man gör
för att hitta min svagheter
Oh, du ljuva ångest,
ibland är du nästan min enda vän
När allt blir förpåtagligt kikar du in
i mina sprickor och skrattar
åt mitt patetsika jag
Och jag skrattar med,
för det gör man när
man inte vågar säga emot
Oh, du ljuva ångest,
du har dina skäl till att
inte lämna mig ensam
Oh, du ljuva ångest,
vem är du?

Ibland vill man bara dö. Ibland inser man att alla skulle klara sig mycket bätte utan mig för vad är jag jämfört med alla människor jag älskar och som älskar mig? - Ingenting


Vad läsarna tycker:
Postat av: Sandra

Du är massor

2010-11-26 @ 20:42:50
Innan du kommenterar skulle det vara vänligt av dig att tänka på vad du skriver:

- Kränkande kommentar är bara löjligt.
Vill du påpeka någonting så ge konstruktiv kritik!

- "Rösta på mig i veckans blogg" eller "Ska vi följa varandra på bloglovin'" - kommentarer hatar jag.
Om jag inte vet vem du är eller NÅGONSIN läst din blogg, varför skulle jag då rösta på dig eller följa dig?

- Alla bilder och texter är det COPYRIGHT© på!
Vill du låna något utav det så är det bara att du säger till och att du skriver att det är JAG som tagit bilden eller skrivit texten!

Ha en bra dag, för det ska jag ha! ;)

Write something here:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0