Jag blir så trött på den nya generationen "tonåringar"

Datum: 2010-11-05 Klockan: 12:30:11 Antal kommentarer: 0
Tjena, tjena. Jag vill börja med att skriva hur patetiska bloggar jag har hittat. Jag tänker inte nämna några namn eller adresser för dem har jag förträngt. Men det är 97or, 96or typ. Jag fattar inte vad det är för jävla fel på dem. Jag läste någon som skrev: "Nu håller jag på med ****, men jag gillar egentligen inte honom utan jag playar honom bara ett tag" Jag menar HALLÅ!? Du är typ 12 år! Vet du ens vad playa betyder? Fan tänk asså, om det var han som gjorde såhär mot dig så skulle du ligga å hemma och lipa som en barnunge, och ja juste: DU ÄR EN BARNUNGE! Lek med Barbie eller dockor eller vafan som helst! Ni pratar om smink och kläder och killar som om ni vore 20. Vem försöker ni vara? Coola, tuffa? Är erat mål att bli av med oskulden innan ni ens fått mens och pillat på er själva liksom?
Baaaah, jag tycker bara så otroligt synd om dessa tjejer som måste hävda sig så, som tror att dom kommer bli superstora kändisar om dom bantar, förstorar brösten, har "bloggfighter" och playar med killar... Bara var er själva för fan! Var barn medan ni kan! Jag önskar jag hade fått vara barn mycket längre....

Vad läsarna tycker:
Innan du kommenterar skulle det vara vänligt av dig att tänka på vad du skriver:

- Kränkande kommentar är bara löjligt.
Vill du påpeka någonting så ge konstruktiv kritik!

- "Rösta på mig i veckans blogg" eller "Ska vi följa varandra på bloglovin'" - kommentarer hatar jag.
Om jag inte vet vem du är eller NÅGONSIN läst din blogg, varför skulle jag då rösta på dig eller följa dig?

- Alla bilder och texter är det COPYRIGHT© på!
Vill du låna något utav det så är det bara att du säger till och att du skriver att det är JAG som tagit bilden eller skrivit texten!

Ha en bra dag, för det ska jag ha! ;)

Write something here:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0