Enrique Iglesias

Datum: 2010-12-04 Klockan: 22:13:56 Antal kommentarer: 1
Har haft Enrique Iglesias nostalgi ikväll.
Saknar tiden när jag lyssnade på den enda skivan jag hade med honom i min freestyle
Eller när jag grät till musikvideon till låten Hero
Eller när alla började lyssna på honom när hans "Ping pong song" kom och jag redan hade lyssnat på honom i flera år
Vet ni att hans texter, om man verkligen lyssnar på texterna är riktigt riktigt bra. Fast han kanske inte skrivit dom själv men ändå
Och på köpet är han äckligt snygg

Sweet Isabel - Enrique Iglesias:


Hero - Enrique Iglesias:

Vad läsarna tycker:
Postat av: malle

hej! jätte fin blog tycker jag :) Ska nog följa dig , vad tycks om det? :)

Jag skulle bli så glad om du kommenterade min blog också! svara gärna där ^^

kram

2011-02-27 @ 15:19:10
URL: http://www.youknowwho.devote.se
Innan du kommenterar skulle det vara vänligt av dig att tänka på vad du skriver:

- Kränkande kommentar är bara löjligt.
Vill du påpeka någonting så ge konstruktiv kritik!

- "Rösta på mig i veckans blogg" eller "Ska vi följa varandra på bloglovin'" - kommentarer hatar jag.
Om jag inte vet vem du är eller NÅGONSIN läst din blogg, varför skulle jag då rösta på dig eller följa dig?

- Alla bilder och texter är det COPYRIGHT© på!
Vill du låna något utav det så är det bara att du säger till och att du skriver att det är JAG som tagit bilden eller skrivit texten!

Ha en bra dag, för det ska jag ha! ;)

Write something here:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0